Готуємось до конкурсу

середа, 30 листопада 2016 р.

За здоровий спосіб життя!

З метою стимулювання пізнавальної діяльності учням 6 класу було запропоновано для виконання міні-проект  практично-орієнтовного спрямування. 


Тема міні-проекту: «Чим корисний йогурт?»


Учні дуже плідно попрацювали, розповіли про:
1.     Найпоширеніші кисломолочні бактерії.
2.     Йогуртові культури.
3.     Історію сучасного йогурту.
4.     Характеристику йогуртів.
5.     Харчову цінність йогурту.
6.      Позитивний та негативній вплив йогурту на організм людини.















Практичне спрямування полягало у тому, щоби знати:
Ø які йогурти потрібно купувати?
Ø З яким терміном придатності?
Ø З яким складом?
Ø Як вдома самостійно приготувати корисний йогурт?
Діти із задоволенням ділилися та записували рецепти приготування улюбленого продукту. 


Проекти розробляли  окремі учні або групи учнів. Форма представлення результатів проекту  була  різною: у вигляді повідомлень, презентації, виготовлення буклетів, малюнків. 

четвер, 17 листопада 2016 р.

2017 - рік Японії в Україні.

В рамках офіційного візиту до Японії Президент України Петро Порошенко разом з дружиною Мариною Порошенко відвідав місто Кіото.

Президент подякував японській стороні за гостинність, під час офіційного прийому на честь візиту. «Ця гостинність відповідає духу стратегічних відносин між Японією і Україною», - сказав Петро Порошенко та повідомив, що наступний 2017 рік буде оголошено роком Японії в Україні.

Глава держави також наголосив, що цього року виповнюється 25 років з моменту визнання Японією незалежності України та встановлення дипломатичних стосунків між нашими країнами. Крім цього, 45 років тому «духовні столиці наших держав – Київ і Кіото – розпочали історію своєї дружби та тісних обмінів».


Також і нашому навчальному закладі будуть проведени низка заходів в рамках року Японії в Україні у 2017 році.

Проект плану проведення заходів  до Року Японії в Україні


захід
мета
відповідальний
1
Проведення уроку з основ японської мови та написання японських ієрогліфів
 Створення умов для самостійного вивчення японської мови та літератури з різних галузей японознавства 
СапальоваН.Г.
Панфілова Г.М.
2

З'ясування "загадки" розвитку Країни висхідного Сонця.
Жовтяк Г.К.
3
Проведення тематичного вечора, присвяченого відомим діячам культури та мистецтва Японії
Збереження і поширення знань про японську культуру, архітектуру, релігію та мистецтво серед школярів
Васильєва Т.С.
4
Знайомство з видами традиційної японської культури
Ознайомлення з мистецтвом аранжування квітів - ікебана, чайною церемонією, оригамі і японською кухнею
Жовтяк Г.К.
Васильєва Т.С.
5
Диспут
Здійснення виховної роботи, спрямованої на утвердження загальнолюдських цінностей, гуманістичного світогляду та патріотичних переконань
Арзамаскова Л.М.
6
Демонстрація навчальних фільмів
Популяризація в Україні культурних надбань Японії,
зміцнення дружніх зв’язків між українським та японським народами.
Жовтяк Г.К.
7
Правила етикету 
 Розширення знань про деяку специфіку поведінки  японців.
Арзамаскова Л.М.
8
Театральний  фестиваль  “Східні чари”
Поширення знань про японську культуру
Конограй І.В.
Третяк О.О.



понеділок, 7 листопада 2016 р.

Лабораторні дослідження з біології

Тропічний молюск-Ахатіна
             
 Учням 7-х класів дуже подобаються практичні роботи з біологіі, адже під час їх проведення треба подати не лише програмний матеріал, але й ту інформацію, яка значно доповнює їхній кругозір, зацікавлює новим змістом. Усі практичні роботи я поділяю на дві групи: перші враховують програмні вимоги, але можуть бути новими за змістом, а другі містять творчі практичні завдання
Вивчаємо черевоногіх


Будова дощового черв'яка


Вивчаємо природу


Різноманість комах



Запропоновані практичні роботи допомагають  успішно виконувати вимоги програми, а також обирати оптимальний варіант із урахуванням особливостей конкретного класу.

неділя, 23 жовтня 2016 р.

1 етап шкільних олімпіад

Завершено 1 етап шкільних олімпіад.


З географії олімпіада відбулася 18 жовтня. Приймали участь учні 6- 9 класів.
Переможці розділили між собою місця таким чином:

7 клас

1 місце-Ритова Поліна
2 місце-Куліковський Володимир
3 місце-Савченко Максим

8 клас

1 місце-Фокіна Марія
2 місце-Алексеєнко Євген
3 місце-Дворніков Владислав

9 клас

1 місце-Ковальова Яна
2 місце-Олійник Альона
3 місце-Вандрашек Сергій

Вітаємо переможців та бажаємо  успіхів у наступному 2(міському)етапі!!!

середа, 28 вересня 2016 р.

УВАГА! НЕЗАБАРОМ " КОЛОСОК"


  ЗАПИТАННЯ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ДО КОНКУРСУ „КОЛОСОК-осінній-2016”

Ти вже розумієш, що фізика, хімія, географія та біологія тісно пов’язані між собою, адже предметом їхнього вивчення є природа – жива й нежива. Але кожна з цих наук крім того знайшла своє застосування у різних галузях людського пізнання. Знання, які ти отримуєш з природничих предметів, стануть тобі у пригоді, щоб зрозуміти не лише явища природи, але й літературний твір, історичну подію, символіку країн, сучасну архітектуру, твори мистецтва. Саме про це завдання конкурсу.

Цього разу запитань для підготовки буде небагато. Ти зможеш не лише перевірити свою ерудицію, але й застосувати знання, отримані в школі, для вирішення завдань міжпредметного характеру. 

5-6 класи

СПЕЦІАЛЬНІ ТЕМИ КОНКУРСУ:

 ПРИРОДОЗНАВСТВО+КАЗКИ, ПРИРОДОЗНАВСТВО+ЗАГАДКИ, ПРИРОДОЗНАВСТВО+ЧИСЛА.

• Довідайся, які рослини є рекордсменами росту.
• Довідайся, які птахи, що справді є у природі, мають такі ж назви, як казкові.
• Гілками яких рослин, крім ялинки, досі прикрашають житло на Різдво?
• Довідайся, казкові чи правдиві твердження:„птах, який не літає”; „риба, яку можна втопити”; „звір, який не має ніг”; „рослина, яка живе без світла”.
• Якщо ти вперше братимеш участь у конкурсі „КОЛОСОК”, потренуйся. Пройди тести на нашому сайті www.kolosok.org.ua у грі „KOLOSOK-online” на рівні „КОЛОСОК-ТРЕНАЖЕР” (категорія 5-6 класи).
Прочитай газети „КОЛОСОЧОК”: „Природа – фабрика барвників” (№ 8/2016), „Чому плаче сосна?” (бурштинова казка) (№ 25/2016); „Отруйні рослини України”(№ 16/2015);
Прочитай у журналах „КОЛОСОК” статті: Олесі Капачинської „Слух у птахів” (№ 10/2012); Ірини Пісулінської „Суперкамуфляж”(№ 2/2008); Ольги Євстігнєєвої „Язики на всі смаки”(№ 2/2008); Олени Крижановської „Кульбаба або Диво-рослина”(№7/2012).

                          7-8 класи  


       СПЕЦІАЛЬНІ ТЕМИ КОНКУРСУ:
ФІЗИКА+, БІОЛОГІЯ+, ХІМІЯ+.

Книги, які змінюють світ на краще. Прочитай книгу Жуль Верна „Подорож на Місяць”. 
• Екологія. Довідайся, які способи використовують екологи, щоб встановити забрудненість атмосфери.
• Закони природи. Пригадай докази прямолінійного поширення світла.
• Досліди. Довідайся, як можна продемонструвати резонанс маятників.
• Самоосвіта. Довідайся історію своїх джинсів.
• Шахові фігури. Поспостерігай за грою у шахи. 
Прочитай у журналах „КОЛОСОК” статті: Олени Крижановської „Переплетіння наук” (№8/2016), Валерія Соболя „Цей різнобарвний чай” (№9, 11/2011), Жака-Ів Кусто „Найближча родичка верблюда” (№6/2014), Віктора Мясникова „Метали, відомі здавна”(№4/2009), Олександра Шевчука „Сестра Землі” (№ 11/2013), „Природні барвники” (№ 9/2011), Олени Авершиної „Про рослину, в плодах якої восени боги ховають сонце” (№6/2016), Ганни Боярських „Чудодійний коктейль – повітря” (№8/2016).

Успіху тобі і „ЗОЛОТОГО КОЛОСКА”!



неділя, 25 вересня 2016 р.

ЮНІ ДОСЛІДНИКИ


      З початком нового навчального року розпочався новий етап лабораторних досліджень та практичних робіт з біологіїї та природознавства.  Метод лабораторних робіт  використовують для міцного засвоєння теоретичних знань, отриманих умінь і навичок, забезпечує пряме включення знань учнів у процеси «одержання» вже відомих науці даних.  Цей метод стимулює активність дій як на стадії підготовки до досліджень, так і в процесі його виконання. Він дає учням можливість відчути себе учасниками дослідження. 



Гліб Федоров визначає масу тіла



Перше знайомство з мікроскопом та клітиною


Лабораторна робота безпосередньо пов’язана з іншими видами шкільних занять. Вона сприяє реалізації міжпредметних зв’язків, принципу зв’язку теорії з практикою, розвитку інтелектуально-пізнавальної активності учнів.

Особливо вони приваблюють шостикласників, які тількі розпочали вивчення нової для них науки – біологіїї ( в п’ятому класі, пропедевтичний курс – природознавство).   

пʼятниця, 12 лютого 2016 р.

Омріяна освіта

      Нарешті і промайнули 2,5 роки, з тих пір,  як вчителі КЗ ЗСЗШІ"Джерело" Жовтяк Г.К. та Васильєва Т.С. вирішили здобути другу вищу освіту за фахом дефектолог, сурдопедагог в Інституті корекційної педагогіки та психології Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова, на кафедрі сурдопедагогіки.
     Вже позаду Державні іспити, заліки, курсові, семінари, практика…  Завжди трішки сумно, коли перегортаєш чергову сторінку свого життя…
     З 1998 року кафедру очолює Фомічова Людмила Іванівна, доктор психологічних наук, професор. Загальна кількість ії публікацій становить понад 200 наймену­вань, серед них 2 монографії, 5 програм для спеціальних шкіл, 40 програм для дошкільних за­кладів для дітей з вадами слуху, 3 підручники для спецшкіл, по­над 60 програм для ВНЗ, 4 підру­чника для ВНЗ, більше 20 мето­дичних рекомендацій для шкіл та ВНЗ.
   Кафедра сурдопедагогіки надає великого значення впровадженню сурдопедагогічних розробок у практику, розробляючи посібники, підручники програми для спеціальних закладів освіти, що схвалені  МОН України.
     Позитивний розвиток науки і сурдопедагогічної практики поставив  на порядок денний нові для України завдання, що можуть бути реалізовані та розв’язані лише об’єднаними зусиллями сурдопедагогів всіх шкіл і дошкільних закладів.
   Упродовж  багатьох років кафедра готує фахівців -  сурдопедагогів, які в Україні забезпечують навчання, виховання, реабілітацію дітей дошкільного та шкільного віку з вадами слуху.
Ось і ми, нарешті, здобули цю омріяну освіту. Закінчується, хоч і невелике, але таке позитивне та яскраве студентське життя…
Новоспечені сурдопедагогі після Державних іспитів на чолі з
завідуючою кафедрою сурдопедагогіки, професором, доктором
психологічних наук Фомчової Людмілою Іванівною

 Радимо   нашім молодим  колегам  приєднуватися до отримання такої  необхідної  кваліфікації…

Офіційний сайт Інституту корекційної педагогіки та психології Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова :