Друзі, пропоную вам виконати завдання з природознавства.
Підручник "Природознавство" 5 клас
Завдання для 5-А, Б класу (з 16-20 березня)
Робота з підручником с. 116(мал.114), накреслити схему в зошит.
с.117-виписати визначенння "клітина", "будова клітини" (мал.117) замалювати
& 34, читати, с.124(запит.2)-письмово
& 35, читати, (запит.4) письмово
Подивиться відео "Рослини-живі організми"
Відео "Властивості живих організмов"
" Гриби-живі організми"
"Гриби та бактерії"
Робота з підручником ( з 06-10 квітня)
& 36, запит. 3 - письмово.
& 37, запит. 3 - письмово. Стор.136, виконати практичне заняття
Практичне заняття
Код доступа
467531
(завдання треба виконати до 6 квітня).
ТЕМА: «Умови життя на планеті Земля.
Середовище життя. Чинники середовища.» ( з 13-17 квітня)
Виконайте завдання:
1 . Опрацювати параграф 38
2. Виписати у зошит і вивчити визначення понять «середовище життя», «чинники середовища».
Виконайте завдання (кликни мишкою)
Добрий день, шановні учні!
Сьогодні пропоную наступну тему для опрацювання дистанційно.
«Різноманітність середовищ життя.
Наземно-повітряне, водне і ґрунтове середовища життя». Виконати до 24 квітня.
Виконайте наступні завдання:
1. Перечитайте
відповідні параграфи підручника
(§40-42).
2. Перегляньте
відеофрагменти:
ГРУНТОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ
3. Заповніть таблицю.
План
|
Наземно-повітряне середовище
|
Водне середовище
|
Грунтове середовище
|
Умови
існування
|
|||
Як пристосувались
мешканці
|
|||
Приклади рослин
|
|||
Приклади тварин
|
Тема «Екосистеми»
1. Перечитайте параграф підручника (§44).
2. Перегляньте відео ЕКОСИСТЕМИ.
3. Дайте коротку письмову відповідь на питання, що містяться наприкінці відео.
Тема "Екологічн проблеми, їх вирішення"
Виконати до 15 травня
1. Виконайте наступні завдання:
1. Перечитайте параграф підручника (§46).2. Перегляньте відео Екологічні проблеми
3. Дайте коротку письмову відповідь на питання:
- Назви джерела забруднення навколишнього середовища.
- Яких заходів вживає людство, щоб подолати екологічні прблеми?
Немає коментарів:
Дописати коментар