ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 6 клас


 Друзі, пропоную вам виконати завдання з географії та біології.


БІОЛОГІЯ 
Тема   "Лишайники"  ( з 16-20 березня)

РОБОТА З ПІДРУЧНИКОМ 

Біологія 6 клас. Л.І.Остапченко

& 51, мал. 204(замал.), с. 195 - запит.3,4 - письмово.
& 52, стор. 198 - запит. 2,3 -письмово.
& 53, стор. 203 - запит. 1- письмово.



БІОЛОГІЯ Тема "Шапинкові гриби" ( з 30 березня - 03 квітня)

1. Опрацювати параграф 54 підручника.

2. Робота з         ПРЕЗЕНТАЦІЄЮ.      Виконати завдання, які є в презентації.
3. Перевірити свої знання  ПАЗЛ


БІОЛОГІЯ 
Виконайте завдання:

1. Переглянте відео      ЇСТІВНІ ТА ОТРУЙНІ ГРИБИ.

2. Виконайте роботу       ПРАКТИЧНА РОБОТА № 5       (з 06-10 квітня)

Тема: "Гриби-паразити"
Виконайте завдання: до 24 квітня 

   1. Опрацюйте підручник, параграф 56.

2    2.     Перегляньте презентацію  за посиланням     ГРИБИ-ПАРАЗИТИ
       3.   Заповніть у робочому зошиті таблицю:


«Порівняльна характеристика грибів - паразитів»

Назва грибів-паразитів
Сажкові гриби
Ріжки
Борошнисті
гриби
Трутовик
Зовнішні ознаки







На яких рослинах паразитують





Як відбувається зараження рослин








Тема "Значення грибів у природі та житті людини"

виконати до 15 травня
  1.        Опрацюйте підручник, параграф 57.
  2. Дайте УСНУ відповідь на запитання: Яку роль виконують гриби у природі та житті людини?
. 







ГЕОГРАФІЯ 

Тема   "Гідросфера" 



РОБОТА З ПІДРУЧНИКОМ 




& 40, с. 166-запит.1,3,4 -письмово. & 41, с.167 (мал.111) -замалювати
с.171 -запит.2,3 -письмово.  & 42, с.175 -запит. 2-письм. & 43, с.177 -запит. 2,3-письм.

Занотувати в зошит мешканців Світового океану, які запам'ятались найбільше.

Передивитись відео, для закріплення теми "Річки" (з 30 березня - 03 квітня)

















& 44, тема " Озера" (з 6-10 квітня)

Заповнити таблицю " ТИПИ ОЗЕР"

Тип улоговини
Як утворилося
Приклади

















Перевірити свої знання  Гра "Озера"

 Тема: Болота, особливості їх утворення та поширення 
( з 13-17 квітня)

1. Повторимо «Озера та їх типи». Перевірте, наскільки ви зрозуміли дану тему.
Пропоную завдання за посиланням    ОЗЕРА.
2. Опрацюйте параграф 45 (Т.Г.Гільберг, Л.Б.Паламарчук)
3. Перегляньте відео: БОЛОТО-ЩО ЦЕ?
4. Дайте визначення поняття «Болото» ( запишіть у зошит)
5. Заповніть таблицю

Типи боліт
Розташування
Живлення
Органічний світ













6. Яке значення мають болота? Для чого їх охороняти? (дайте відповідь кількома реченнями) - усно.
7.На закріплення пограйте в гру    "ПЕРШИЙ МІЛЬЙОН" 

Тема  «Льодовики та багаторічна мерзлота» (з 21-24квітня)

Виконайте завдання:

1    1.  Опрацюйте підручник, параграф 46.

2    2.     Перегляньте відео за посиланням.    ЛЬОДОВИКИ
       3.   Запишіть у робочому зошиті визначення понять:

Льодовик – це …
Снігова лінія – це…
Морена – це …

2    4.     Дайте відповідь на питання (усно):
  •                   З чого утворюються льодовики та при яких умовах?                    
  • Чому в екваторіальних та приполярних широтах висота снігової лінії різна?

   5.    Перегляньте   ВІДЕО. 
   6.  Запишіть    СХЕМУ    у зошиті.

   7. Перегляньте відео за посиланням


8.   Переглянувши відео та використовуючи підручник,  дайте відповідь на питання:
·         Що називають айсбергами? Чим вони небезпечні?




Тема " Підземні води. Мінеральні та термальні води"
( 27-30 квітня)

Виконайте завдання:
1. Проблемне питання:

Розгляньте малюнки. Де на вашу думку, беруть воду для того, щоб ми змогли обрати для себе смачну і корисну? - усна відповідь.

 
 

 2. Перегляньте відео    "КРУГООБІГ ВОДИ В ПРИРОДІ"
Дайте усну відповідь на запитання:
- Як вода потрапляє під землю?
3.  Опрацюйте параграф 47 підручника та перегляньте презентацію.


4. Дайте визначення поняття «підземні води». Випишіть у зошит.

5. Випишіть у зошит визначення понять «водопроникні» та «водонепроникні» породи.
Завдання у зошит:

Перепишіть у зошит гірські породи та підкресліть червоним кольором – водопроникні, а синім – водонепроникні.

Глина, пісок, мармур, крейда, вапняк, галька, граніт, крейда, пемза.

6. Виконати письмове завдання.  СХЕМА И ТАБЛИЦА (клікни мишкою)

8. Перегляньте цікаве відео про  ІСЛАНДІЮ   – країну термальних джерел і гейзерів.

Дайте усну відповідь на запитання:
-        Які води називають термальними?





ТЕМА "ЛЮДИНА ТА ГІДРОСФЕРА ( з 04 - 08 травня)




Друзі, ми з вами закінчуємо вивчати тему "Гідросфера". Пропоную останній урок з цієї теми. 



1. Переглянте відео   ЗАБРУДНЕННЯ СВІТОВОГО ОКЕАНУ

2. Виконайте завдання    ОХОРОНА ВОД
3. Перегляньте     ВІДЕО    і розкажіть (УСНО), яких заходів, на вашу думку, потрібно вжити для охорони Світового океану і вод суходолу?


Тема : "Населення Землі. Людські раси. Держави Світу"
ВИКОНАТИ ДО 15 травня
1. Опрацювати усно у підручнику параграфи 53, 54.
2. Перегляте відео ЛЮДСЬКІ РАСИ . Заповнить таблицю "Основні людські раси" стор.221  в підручнику.
3. Переглянте презентацію  Найбільші держави Світу.
4. Попрацюйте з політичною КАРТА СВІТУ
5. Пограйте в інтерактивну гру.     Країни G-20



Немає коментарів:

Дописати коментар