неділю, 25 вересня 2016 р.

ЮНІ ДОСЛІДНИКИ


      З початком нового навчального року розпочався новий етап лабораторних досліджень та практичних робіт з біологіїї та природознавства.  Метод лабораторних робіт  використовують для міцного засвоєння теоретичних знань, отриманих умінь і навичок, забезпечує пряме включення знань учнів у процеси «одержання» вже відомих науці даних.  Цей метод стимулює активність дій як на стадії підготовки до досліджень, так і в процесі його виконання. Він дає учням можливість відчути себе учасниками дослідження. 



Гліб Федоров визначає масу тіла



Перше знайомство з мікроскопом та клітиною


Лабораторна робота безпосередньо пов’язана з іншими видами шкільних занять. Вона сприяє реалізації міжпредметних зв’язків, принципу зв’язку теорії з практикою, розвитку інтелектуально-пізнавальної активності учнів.

Особливо вони приваблюють шостикласників, які тількі розпочали вивчення нової для них науки – біологіїї ( в п’ятому класі, пропедевтичний курс – природознавство).   

Немає коментарів:

Дописати коментар