середа, 1 листопада 2017 р.

Міські методичні навчання

З метою підвищення якості шкільної географічної освіти Науково-методичним центром була проведена серія   природничо-наукових тренінгів
 " Впровадження хмарних сервісів під час навчально-виховного процесу на уроках географії"

1 листопада на базі Запорізької гімназії № 31 відбулася перша осіння сесія цього проекту в якому брала участь Жовтяк Г.К.
Вчителі географії, які використовують у своїй роботі хмарні технології,  ділилися досвідом зі свїми коллегами.


Хмарні технології — це технологія, яка надає користувачам Інтернету доступ до комп’ютерних ресурсів сервера і використання програмного забезпечення як онлайн-сервіса.

Найголовнішою функцією хмарних технологій є задоволення потреб користувачів, що потребують віддаленої обробки даних.
Хмарні технології широко використовується в школі, для надання школярам персонального доступу до мережевих ресурсів, розміщених на сайтах. Вони мають можливість редагувати свій розділ, не маючи доступу до інших сторінок. Це, з одного боку, дає можливість педагогу контролювати інформацію, що надходить, а з другого – розвиває самостійність і відповідальність учнів.

Основні переваги використання хмарних технологій в навчальному процесі:
 – економія засобів на придбання програмного забезпечення (використання технології Office WebApps (Office онлайн));
– зниження потреби в спеціалізованих приміщеннях;
– виконання багатьох видів навчальної роботи, контролю і оцінки online;
– економія дискового простору;



Приклади використання хмарних технологій у школі :
1) використання Office Web Apps-додатків;
2) електронні журнали і щоденники;
3) он-лайн сервіси для учбового процесу, спілкування, тестування;
4) системи дистанційного навчання, бібліотека, медіатека;
5) сховища файлів,спільний доступ;
6) спільна робота;
7) відеоконференції;
8) електронна пошта з доменом гімназії.

      Отже, за допомогою хмарних технологій можна виконувати велику кількість базових операцій у навчальному процесі, та перш за все дозволить вирішити проблему забезпечення рівного доступу учнів та вчителів до якісних освітніх ресурсів як на уроках, так і у позаурочний час.

Немає коментарів:

Дописати коментар