З 11 по 15 грудня 2017 року в школі-інтернаті "Джерело"відбувся тиждень фізики та географії,в якій брали участь учні старшої ланки як санаторних класів, так і учні з вадами слуху.
Метою організації проведення різних заходів під час такої предметного тижня:
1.
активізувати творчу і пізнавальну діяльність учнів;
2.
формувати в них стійкий інтерес до вивчення географії та фізики;·
3.
створити сприятливі умови для прояву своїх знань та умінь;
4.
продемонструвати практичне значення здобутих знань;·
5.
формувати комунікативні, соціальні, самоосвітні та саморозвивальні компетенції;· розширювати словниковий запас учнів з вадами слуху;·
Тижень проходив за таким планом
ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ ТИЖНЯ
ФІЗИКИ ТА ГЕОГРАФІЇ
2017-2018 н.р.
Відповідальні: Шаповалова Н.Л., Жовтяк Г.К.
|
Назва заходу
|
Клас
|
Дата
|
1
|
Оголошення тижня фізики в школі
|
5-12
|
11.12.17р.
|
2
|
Конкурс малюнків «Природа навколо нас».
|
5-7
|
12.12.17р.
|
3
|
Перегляд фільму «Створення сонячної системи»
|
7-12
|
13.12.17р.
|
4
|
Конкурс рефератів «Видатні вчені-натуралісти»
|
8-9
|
13.12.17р.
|
5
|
Екскурсія в кабінет фізики (5 клас).
|
5
|
13.12.17р.
|
6
|
Конкурс кросвордів, ребусів, цікавих дослідів, загадок, казок.
|
7-12
|
14.12.17р.
|
7
|
«Цікава наука» (запитання і
відповіді ‑ вікторина).
|
8-9
|
14.12.17р.
|
8
|
Перегляд відеофільмів з
фізики, географії, астрономії
|
9-12
|
14.12.17р.
|
9
|
Інтелектуальна гра
«Найрозумніший».
|
8-9
|
13.12.17р.
|
10
|
Пізнавально-розважальна гра
«Найкращі знавці фізики та географії»
|
10-12
|
14.12.17р.
|
11
|
Підсумки
участі учнів в проведенні тижня фізики. Визначення найкращого вченого школи.
|
|
15.12.17р.
|
Зміст заходів підпорядковувався певним вимогам. Це – науковість, доступність, актуальність, практична значущість.
Тиждень фізики та географії принес незабутні враження учням 5-12 класів. Різноманітні задачі, ребуси, кросворди, ігри, збирання пазлів, фізичні явища, досліди викликали у дітей неймовірне захоплення, а також заохочення до вивчення цих предметів.
Впродовж проведення тижня природничих наук існує багато можливостей зацікавити учнів географією та фізикою як наукою, а також підвищити інтелектуальний рівень сучасного учня. Проведення практичних занять під час декади допомогло вчителям нашої школи акцентувати увагу старшокласників на зв’язок теоретичних знань, здобутих на уроках, та практичного вміння їх застосовувати. Тому проведення позаурочних заходів є доцільною, ефективною і потрібною формою роботи з учнями.