Друзі, пропоную вам виконати завдання з географії та біології.
БІОЛОГІЯ
Тема "Лишайники" ( з 16-20 березня)
РОБОТА З ПІДРУЧНИКОМ
Біологія 6 клас. Л.І.Остапченко
& 51, мал. 204(замал.), с. 195 - запит.3,4 - письмово.
& 52, стор. 198 - запит. 2,3 -письмово.
& 53, стор. 203 - запит. 1- письмово.
БІОЛОГІЯ Тема "Шапинкові гриби" ( з 30 березня - 03 квітня)
1. Опрацювати параграф 54 підручника.
2. Робота з ПРЕЗЕНТАЦІЄЮ. Виконати завдання, які є в презентації.
3. Перевірити свої знання ПАЗЛ
БІОЛОГІЯ
Виконайте завдання:1. Переглянте відео ЇСТІВНІ ТА ОТРУЙНІ ГРИБИ.
2. Виконайте роботу ПРАКТИЧНА РОБОТА № 5 (з 06-10 квітня)
Тема: "Гриби-паразити"
Виконайте завдання: до 24 квітня
2 2. Перегляньте презентацію за посиланням ГРИБИ-ПАРАЗИТИ
3. Заповніть у робочому зошиті таблицю:
«Порівняльна характеристика
грибів - паразитів»
Назва грибів-паразитів
|
Сажкові гриби
|
Ріжки
|
Борошнисті
гриби
|
Трутовик
|
Зовнішні ознаки
|
||||
На яких рослинах паразитують
|
||||
Як відбувається зараження рослин
|
Тема "Значення грибів у природі та житті людини"
виконати до 15 травня
виконати до 15 травня
- Опрацюйте підручник, параграф 57.
- Дайте УСНУ відповідь на запитання: Яку роль виконують гриби у природі та житті людини?
.
ГЕОГРАФІЯ
Тема "Гідросфера"
РОБОТА З ПІДРУЧНИКОМ
Географія 6 клас. Т.Г.Гілберг ( з 16-20 березня)
& 40, с. 166-запит.1,3,4 -письмово. & 41, с.167 (мал.111) -замалювати
с.171 -запит.2,3 -письмово. & 42, с.175 -запит. 2-письм. & 43, с.177 -запит. 2,3-письм.
Передивитись відео, для закріплення теми "Річки" (з 30 березня - 03 квітня)
& 44, тема " Озера" (з 6-10 квітня)
Заповнити таблицю " ТИПИ ОЗЕР"
№
|
Тип улоговини
|
Як утворилося
|
Приклади
|
Тема: Болота, особливості їх утворення та поширення
( з 13-17 квітня)
( з 13-17 квітня)
1. Повторимо «Озера та їх типи». Перевірте, наскільки ви зрозуміли дану тему.
Пропоную завдання за
посиланням ОЗЕРА.
2. Опрацюйте параграф
45 (Т.Г.Гільберг, Л.Б.Паламарчук)
3. Перегляньте відео: БОЛОТО-ЩО ЦЕ?
4. Дайте визначення
поняття «Болото» ( запишіть у зошит)
5. Заповніть таблицю
Типи боліт
|
Розташування
|
Живлення
|
Органічний світ
|
6. Яке значення мають
болота? Для чого їх охороняти? (дайте відповідь кількома реченнями) - усно.
Тема «Льодовики та багаторічна
мерзлота» (з 21-24квітня)
Виконайте завдання:
1 1. Опрацюйте підручник, параграф 46.
2 2. Перегляньте відео за посиланням. ЛЬОДОВИКИ
3. Запишіть у робочому зошиті визначення понять:
Льодовик – це …
Снігова лінія – це…
Морена – це …
2 4. Дайте відповідь на питання (усно):
- З чого утворюються льодовики та при яких умовах?
- Чому в екваторіальних та приполярних широтах висота снігової лінії різна?
6. Запишіть СХЕМУ у зошиті.
7. Перегляньте відео за посиланням
8. Переглянувши відео та використовуючи підручник, дайте відповідь на
питання:
·
Що називають айсбергами? Чим вони
небезпечні?
Тема " Підземні води. Мінеральні та термальні води"
( 27-30 квітня)
( 27-30 квітня)
Виконайте
завдання:
1.
Проблемне питання:
Розгляньте
малюнки. Де на вашу думку, беруть воду для того, щоб ми змогли обрати
для себе смачну і корисну? - усна відповідь.
2.
Перегляньте відео "КРУГООБІГ ВОДИ В ПРИРОДІ"
Дайте усну відповідь на запитання:
- Як вода потрапляє під землю?
3. Опрацюйте параграф 47
підручника та перегляньте презентацію.
4.
Дайте визначення поняття «підземні води». Випишіть у зошит.
5.
Випишіть у зошит визначення понять «водопроникні»
та «водонепроникні» породи.
Завдання у зошит:
Перепишіть у зошит гірські породи
та підкресліть червоним кольором – водопроникні, а синім – водонепроникні.
Глина,
пісок, мармур, крейда, вапняк, галька, граніт, крейда, пемза.
6. Виконати письмове завдання. СХЕМА И ТАБЛИЦА (клікни мишкою)
8.
Перегляньте цікаве відео про ІСЛАНДІЮ – країну термальних джерел і гейзерів.
Дайте усну відповідь на запитання:
- Які води називають термальними?
ТЕМА "ЛЮДИНА ТА ГІДРОСФЕРА ( з 04 - 08 травня)
Друзі, ми з вами закінчуємо вивчати тему "Гідросфера". Пропоную останній урок з цієї теми.
1. Переглянте відео ЗАБРУДНЕННЯ СВІТОВОГО ОКЕАНУ
2. Виконайте завдання ОХОРОНА ВОД
3. Перегляньте ВІДЕО і розкажіть (УСНО), яких заходів, на вашу думку, потрібно вжити для охорони Світового океану і вод суходолу?
Тема : "Населення Землі. Людські раси. Держави Світу"
ВИКОНАТИ ДО 15 травня
Тема : "Населення Землі. Людські раси. Держави Світу"
ВИКОНАТИ ДО 15 травня
1. Опрацювати усно у підручнику параграфи 53, 54.
2. Перегляте відео ЛЮДСЬКІ РАСИ . Заповнить таблицю "Основні людські раси" стор.221 в підручнику.
3. Переглянте презентацію Найбільші держави Світу.
4. Попрацюйте з політичною КАРТА СВІТУ
5. Пограйте в інтерактивну гру. Країни G-20
Немає коментарів:
Дописати коментар