У педагогічній діяльності творчість учителя займає особливе місце. Адже лише неформальний, творчий підхід до своїх професійних обов’язків може дати позитивні результати.
Урок – це дзеркало загальної та
педагогічної культури вчителя,
мірило його інтелектуального
багатства, показник його світогляду
і ерудиції.
В.О.Сухомлинський
Під таким гаслом пройшов відкритий урок проведений творчим тандемом вчительок школи-інтернату «Джерело» Шаповалової Наталії Леонідівни та Жовтяк Гульнари Кашифівни. Це був интегрований урок – віртуальна подорож з географії та фізики « По волнам океана». Урок був розроблений для учнів з вадами слуху. Метою уроку було: ознайомити учнів з історією водного транспорту; формувати уявлення про цілісну картину світу; розвивати комунікативні компетенції, словесно-логічне мислення; розвивати навички самостійного оволодіння знаннями, оперування матеріалом; сприяти розвитку критичного осмислення інформацію.
Після уроку було проведено обговорення та аналіз уроку. Ось деякі тези:
«Дуже важливим є проведення відкритих уроків. Без відкритого уроку неможливо здійснити поширення і впровадження передового педагогічного досвіду. Цю думку розділяв П.І. Пирогов: «Як же можна це довести інакше, як не запросивши товаришів на свій урок і не переконавши на власному досвіді».
«Відкриті уроки - одна з колективних форм методичної роботи, їх мета - підвищення майстерності всіх учителів. Основні завдання відкритих уроків: упровадження в практику вчителів передового педагогічного досвіду і результатів досліджень педагогічної науки, спрямованих на розв'язання завдань, що стоять перед школою.»
Урок – це дзеркало загальної та
педагогічної культури вчителя,
мірило його інтелектуального
багатства, показник його світогляду
і ерудиції.
В.О.Сухомлинський
Під таким гаслом пройшов відкритий урок проведений творчим тандемом вчительок школи-інтернату «Джерело» Шаповалової Наталії Леонідівни та Жовтяк Гульнари Кашифівни. Це був интегрований урок – віртуальна подорож з географії та фізики « По волнам океана». Урок був розроблений для учнів з вадами слуху. Метою уроку було: ознайомити учнів з історією водного транспорту; формувати уявлення про цілісну картину світу; розвивати комунікативні компетенції, словесно-логічне мислення; розвивати навички самостійного оволодіння знаннями, оперування матеріалом; сприяти розвитку критичного осмислення інформацію.
Після уроку було проведено обговорення та аналіз уроку. Ось деякі тези:
«Дуже важливим є проведення відкритих уроків. Без відкритого уроку неможливо здійснити поширення і впровадження передового педагогічного досвіду. Цю думку розділяв П.І. Пирогов: «Як же можна це довести інакше, як не запросивши товаришів на свій урок і не переконавши на власному досвіді».
«Відкриті уроки - одна з колективних форм методичної роботи, їх мета - підвищення майстерності всіх учителів. Основні завдання відкритих уроків: упровадження в практику вчителів передового педагогічного досвіду і результатів досліджень педагогічної науки, спрямованих на розв'язання завдань, що стоять перед школою.»
Немає коментарів:
Дописати коментар